دنیای اطراف ما

ساعات ایام

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۴:۱۱ ب.ظ

این پست مربوط میشه به ساعات و روز ها و خیلی مهمه چون اگه بخواین دعایی بنویسید حتما باید به این نکات توجه بشه 
وگرنه ممکنه اتفاقات ناگواری پیش بیاد.   راستی کم لطفی نکنید اگه مطالب این وبلاک براتون مفید بود حتما نظر بدید.

در مورد هفته و ساعات :
یک هفته هفت روز می باشد و هر روز متعلق به کوکبی می باشد و هر روز ساعاتی سعد و نحس دارد و هر روز از اول ساعت او که ساعت یک بعد ازظهر میشود شروع می شود .
روز شنبه ساعت اول یک بعدازظهر زحل نحس اکبر می باشد .
روز یکشنبه ساعت اول یک بعدازظهر شمس سعد اکبر می باشد .
روز دوشنبه ساعت اول یک بعدازظهر قمر سعد اصغر می باشد .
روز سه شنبه ساعت اول یک بعدازظهر مریخ نحس اصغر می باشد .
روز چهارشنبه ساعت اول یک بعدازظهر عطارد سعد اصغر می باشد .
روز پنجشنبه ساعت اول یک بعدازظهر مشتری سعد اکبر می باشد .
روز جمعه ساعت ساعت اول یک بعدازظهر زهره سعد اکبر می باشد .
<< نکته مهم >>
روز شنبه : کوکب او زحل می باشد و در آن روز باید تعویذات و دعاهای بغض و جدایی و آوارگی نوشت وملک سفلی او میمون ابانوخ می باشد و حاکم بر ملک علوی او کسفیاییل می باشد و متعلق به برج دلو می باشد و معدن او سرب می باشد و بخور او شمع سفید و میعه سایله و لادن می باشد .
روز یکشنبه : کوکب او شمس است و در آن روز باید تعویذات و دعاهای کارگشایی و رزق و روزی ، رونق بازار ، فتح و پیروزی ، بخت گشایی ، محبت ،غلبه بر دشمن ،طلسم دفع دشمن نوشت و ملک سفلی او ابوعبدالله سعید المذهب می باشد و حاکم بر ملک علوی او روفیاییل می باشد و متعلق به برج اسد می باشد و معدن او طلا می باشد و بخور او سندروس می باشد .
روز دوشنبه : کوکب او قمر است و در آن روز باید تعویذات و دعاهای باطل سحر و رزق و روزی نوشت و ملک سفلی او ابی الحارث می باشد و حاکم بر ملک علوی او جبراییل می باشد و به برج سرطان متعلق می باشد و معدن او نقره است و بخور او لبان نر می باشد .
روز سه شنبه : کوکب او مریخ است و در آن روز تعویذات و دعاهای شفای مر یض باید نوشت و یا بغض وآوارگی دشمن نوشت و ملک سفلی او ابی  محرز احمر می باشد و حاکم بر ملوک علوی سمساییل می باشد و متعلق به برج عقرب می باشد و معدن او آهن است و بخور او صندل سرخ است .
روز چهارشنبه : کوکب او عطارد است و در آن روز باید تعویذات و دعاهای زبان بندی ، باید نوشت و ملک سفلی او برقان  و یکنی بابی العجائب می  باشد و حاکم بر ملوک علوی میکاییل می باشد و متعلق به برج جوزا می باشد و معدن او جیوه است و بخور او مقبل ارزق و عنبر می باشد .
روز پنجشنبه : کوکب او مشتری است و در آن روز تعویذات و دعاهای محبت ، و کارگشای و بخت گشایی و زبان بندی انجام داد و ملک سفلی  او شهمورش و هو قاضی الجن می باشد و حاکم بر ملوک علوی او صرفیاییل می باشد و متعلق به برج قوس می باشد و معدن او قلع است و بخور او عود و کافور می باشد .
روز جمعه : کوکب او زهره است و در آن روز باید تعویذات و دعاهای کارگشایی ، رزق و روزی ،محبت ، و باطل سحر انجام داد و ملک سفلی او ابیض می باشد و کنیة ابوالحسن زوبعة می باشد و حاکم بر ملک علوی او عنیاییل می باشد و متعلق به برج ثور می شود و معدن او مس است و بخور او مستکی می باشد .

هرگاه خواستی عملی را در شب انجام دهید در محبت و یا بغض و یا احضار و غیره ... باید خادمین آن شب را نام ببرید و یاد کنید تا در آن عمل موفق و پیروز شوید .
این اسامی خادمین شب است !!!

شنبه : شمعون - کسفیائیل - للطهطیل
یکشنبه : دعوان - روفیائیل - فهطیطل
دوشنبه : خراش - جبرائیل - لخهططیل
سه شنبه : خنصر - سمسمائیل - قهطهیل
چهارشنبه : همعیل - میکائیل - جهطلطیل
پنج هشنبه : شمردل - صرفیائیل - مهطهطیل
جمعه : عنیائیل - نهططیل

<< خصوصیات هرسیاره >>

زحل:ساعتی نیکوست در این ساعت تجارت زراعت و عقد قرارداد خوب است و همچنین در این ساعت انجام طلسم و .. نتیجه خوب میدهد و کسی که در این ساعت به دنیا آید صاحب دولت و عمر طولانیست.

مشتری:این ساعت ساعتی نیکوست و مناسب است برای شروع کار دیدار مریض خرید و فروش و بریدن و خریدن لباس نو و طلب حاجت از پروردگار وفرزندی که در این ساعت به دنیا بیاید از نیکو کاران و صالحان روزگار می شودو شایسته نیست در این ساعت به دیدار کافر و مفسد رفتن و کارهای خلاف و پنهان انجام دادن.

مریخ:ساعتی خوب است برای پوشیدن رخت نو و خوب نیست برای دیدار از دولت مردان شکار و انجام طلسمات و کودکی که در این ساعت به دنیا بیایدبه ریختن خون علاقه مند است.

الشمس:ساعتی خوب است برای بریدن و پوشیدن لباس نو و خرید و فروش وانجام طلسمات خوب وخوب نیست برای انجام طلسمهای شر و حسد و فرزندی که در این ساعت به دنیا آید دارای عمری طولانی و دانشی زیاد میباشد.

الزهره:ساعتی خوب است برای ازدواج و مسافر ت و طلسم های نیکو و عیادت از مریض و بریدن و پوشیدن لباس نو و  کسی که در این ساعت متولد شود دوست دار خوشی و شادی و تفریح می باشد و شایسته نیست در این ساعت آموزش دادن به کودک و شروع کارهای بزرگ و انجام طلسم های شر.

عطارد:ساعتی خوب است برای تعلیم به کودک و آموزش و نوشتن و انجام طلسم های الفت و محبت و شروع کارهای جدید و تعمیرات و کسی که در این ساعت به دنیا می آید عالم و باهوش و زیرک می شود و شایسته نیست در این ساعت حجامت کردن بریدن لباس نو و مسافرت و انجام کارهای پنهانی و معالجه بیمار.

القمر:ساعت خو بی است برای پیغام فرستادن و حجامت کردن و خوردن دارو مسافرت و انجام کارهای صواب

  بطور کلی روزهای هفته و ساعات شبانه روز هرکدام به دو قسمت سعد و نحس تقسیم میشوند که هردو آن ها شامل بخش های اکبر و اصغر هستند و به یکی از سیارات منسوبند.
به عنوان مثال روز های هفته و سیارات منسوب به آن ها چنین اند.
شنبه --------- زحل ------- نحس اکبر
یکشنبه ------ شمس ------- سعد اکبر
دوشنبه ------ قمر --------- سعد اصغر
سه شنبه ----- مریخ ------- نحس اصغر
چهارشنبه --- عطارد ------ سعد اصغر
پنج شنبه ---- مشتری ------ سعد اکبر
جمعه ------- زهره ------- سعد اکبر

 این مطلب را به همراه ایام هفته و مبحث قمر در عقرب و روزهای نحس و محاسبه برج ها و خواص مد نظر بگیرید زیرا تمام این مطالب با هم مرتبط است
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۵

نظرات  (۸)

باعرض سلام و خسته نباشید،دوست عزیز و سرور گرامی متن شما ایراد دارد و انتشار اطلاعات غلط سبب انتشار باطل میگردد.وایرادی که متن شما وارد است اینگونه است:
ساعت اول هر روز از لحاظ نجوم اسلامی از طلوع افتاب تا غروب ان به وقت محلی را کم میکنیم و باقیمانده را تقسیم بر دوازده میکنیم.بدینصورت زمان هرساعت بدست میاید و بعد از طلوع افتاب تا مان مقدار ساعت را ساعت یک وبقیه را بدین منوال حساب میکنیم،
که این نوع احتساب کامل و صحیح است،وکلیه علما چه شیعه و چه سنی بر صحه گذاردند.kamix♐.
کسی دعانویس غیر مسلمون سراغ داره؟خواهش می کنم اگه کسی رو سراغ دارید کمکم کنید.برای باطلیه طلسم وجادو می خوام.کارم انجام شود 500 شیرینی میدم .فرنیا هستم شماره تماسم 1393015 0939 هست

دعا نویس از تهران هستم 09384711848 کارها تماما قرآنی و تحویل در منزل اینجانب میباشد. دروغ کلا ممنوع
۲۵ آذر ۹۶ ، ۲۳:۰۶ علی صورتگر
سلام دعانویس مجرب هستم از ورامین بصورت حضوری و غیر حضوری ارسال دعا به شهرستان ۰۹۱۷۰۰۰۳۰۲۶
t.me/faattah786 
۱۲ خرداد ۰۱ ، ۱۸:۳۷ دعانویس ۰۹۱۹۸۶۸۳۸۲۳

دروغ نه درخواست حرام

۱۲ خرداد ۰۱ ، ۱۸:۳۸ دعانویس ۰۹۱۹۸۶۸۳۸۲۳

نهدروغ نه درخواست حرام ۰۹۱۹۸۶۸۳۸۲۳

۰۶ تیر ۰۲ ، ۱۲:۴۰ دعانویس حضوری از نسیم شهر و تجریش تهران 01998683823

برگشت معشوقه یا زن قهر کرده تضمینی نهایت یک هفته ای 09198683823-09195469464 نجفی ضمنا انتقام از فرد ظلم کرده به شما قوی قوی تهران دعانویس از نسیم شهر - تهران - تجریش - ونک - میدان هفت تیر تهران و هفت تیر نسیم شهر

۰۶ تیر ۰۲ ، ۱۲:۴۲ دعانویس حضوری از نسیم شهر و تجریش تهران 01998683823

برگشت معشوقه یا زن قهر کرده تضمینی نهایت یک هفته ای 09198683823-نجفی ضمنا انتقام از فرد ظلم کرده به شما قوی قوی تهران دعانویس از نسیم شهر - تهران - تجریش - ونک - میدان هفت تیر تهران و هفت تیر نسیم شهر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی