دنیای اطراف ما

احضار ارواح

دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۳۴ ب.ظ

سلام دوستان اینبار با یه چیز خیلی باحال و علمی اومدم که فکر نکنم اینو بتونیت تو نت پیدا کنید این مطلبو مستقیم
از کتاب سرالمستتر گرفتم و براتون نوشتم فقط خواهشا برای انجام این کار مراقب باشید و اگه خواستید این مطلب
کپی کنید منبع هم بنویسید نظرم خیلی مهم حتما نظر بدید 

اینم یه عکس از صفحه اول این کتاب که مشخصات کتاب گفته 


برای دیدن تصویر در اندازه اصلی روی تصویر کلیک کنید
دوستان این عکس ها از صفحات مورد نظر اسکن شده برای احضار ارواح باید این متنو عمل کنید

برای دیدن تصویر در اندازه اصلی روی تصویر کلیک کنید

فهرست


تصویر 1


نصویر 2


تصویر 3



دوستان اگه نتونستید بخونید بگید تا من متن کامل بنویسم 

منبع : دنیای اطراف ما و کتاب سرالمستتر ص 60 الی 62
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۴/۲۴

نظرات  (۸)

من نتونستم بخونم چی نوشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نتونستم بخونمش عمدی بودکه نتونیم بخونیمش
من که نتونستم بخونم اگه میشه متنشو بنویسید
اصلا عکسی وجود نداره چی نوشته؟
پس کو عکسا باز نمیشن چیزی نیست

سلام من متنو خوندم...ولی تو بعضی از  وبلاگ ها خوندم ک باید غذا های خاص بخوری...۴۰روز روزه بگیری...دوره خودت ی دایره بکشی ک جن ها اذیتت نکنن...عودهایی ک جن ها دوست دارن روشن کنی و خیلی چیزایه دیگه...اینی ک گذاشتی مثل اونا نیس چرا؟
دروغ است
۲۴ مهر ۹۵ ، ۱۲:۲۰ ابوبکر بغدادی
جهان در تسخیر من است شما هیچی نمیدونین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی